מדריך לטיפולי פנים: מה זה, איך ואיפה עושים את זה, ולמי זה מתאים?

מדריך לטיפולי פנים

עור הפנים שלנו זה המקום החשוף ביותר בגוף האדם ובמדינה שלנו זה נושא מאוד קריטי מהסיבה שאנו חיים במדינה שטופת שמש, אפילו כאשר מדובר בעונת החורף. השמש החזקה מזיקה לעור הפנים שלנו, יוצרת בו יובש, קמטוטים, נמשים, נגעים, סרטן עור ועוד. במשך השנים התפתחו טיפולי הפנים אשר תפקידם לעזור לעור הפנים שלנו לשמור על חיוניותו.

בשנים האחרונות ענף הקוסמטיקה וטיפולי הפנים עבר מהפיכה טכנולוגית. אם בעבר טיפולי פנים היו נעשים בעזרת משחות ושמנים בלבד, כיום הטכנולוגיה מאפשרת שימוש בסוגי טיפולים שונים למטרות שונות אשר הופכות את עור הפנים שלנו לחיוני וזוהר בכל זמן.

מתי אנו זקוקים לטיפול פנים?

הפנים שלנו נתונות לנזקים של השמש, פצעים הורמונליים, שומניות או יובש, קמטים וקמטוטים. כמו שאתם מבינים יש כל כך הרבה דברים אשר משפיעים על הנראות של עור הפנים שלנו.

כאשר עושים טיפול פנים, עלינו להבין מהם הנזקים שאנו רוצים לשפר ולהתאים למצב זה את טיפול הפנים הנכון לנו. כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, עלינו להתייעץ עם איש או אשת מקצוע בתחום. אלו יכולות להיות כמובן קוסמטיקאיות, בעדיפות לקוסמטיקאיות רפואיות אשר למדו ומכירות היטב את סוגי העור השונים והטיפולים הנכונים והמתאימים. התאמת סוג הטיפול לעור הפנים הוא חשוב ביותר על מנת להגיע לתוצאות טובות.

סוגים שונים של טיפולי פנים

כיום קוסמטיקאיות רפואיות ומכוני יופי עושים לפני תחילת הטיפול פגישת הכרות. בפגישה זו הם יאבחנו את עור הפנים שלכם ויבינו מהם הטיפולים הנכונים עבורכם. טיפולי פנים פשוטים יחסית הם טיפולי הלחות. מטרת טיפולים אלו להכניס לעור הפנים כמה שיותר לחות בעזרת שמנים טובים, משחות, מסכות פנים למניהן ופילינג.

זה הטיפול הפשוט ביותר והותיק ביותר. טיפולי פנים נוספים כיום מטפלים בכל הנושא של אנטי אייג'ינג אשר מונע או מאחר את הזדקנות העור. טיפולים אלו משתמשים בהכנסת חומצות הילאורונית וקולגן אל עור הפנים. חומרים אלו הם למעשה חומרים אשר יוצרים את הגמישות של העור בדומה למצבו כאשר העור עוד צעיר. טיפול נוסף שקיים כיום הוא טיפולי במזותרפיה אשר פוצע את העור על מנת לעודד חידוש תאים חדשים.

איך תשמרו על עור הפנים שלכם?

על מנת שתוכלו לשמור על עור הפנים שלכם לטווח ארוך, עליכם להקפיד על מספר כללים פשוטים. הראשון שבהם הוא ללכת עם כובע רחב שוליים על מנת לא להיחשף יותר מידי לשמש, כמו כן, בכל יציאה לשמש יש לשים קרם הגנה לפנים. מעבר לכך יש חשיבות מאוד גדולה לשתיית מים אשר שומרת על הלחות של הפנים שלנו.

נשים שנוהגות להתאפר ביום יום, חשוב שישמרו על כללי ההיגיינה של העור ובסוף כל יום יסירו את האיפור לפני השינה. חומרי האיפור אשר מתייבשים על העור עלולים ליצור בו יובש וקמטים.

 

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי יעניין אותך לקרוא גם