שמפו ללא מלחים איזה הכי מומלצים 

שמפו ללא מלחים

מחפשים שמפו ללא מלחים ולא יודעים איזה שמפו מתאים? היום ניתן למצוא מבחר רב והבחירה מורכבת. מוזמנים להיכנס למאמר ולקרוא על היתרונות של שמפו ללא מלחים ועל הסוגים השונים המומלצים לבחירה- כל הפרטים בכתבה לפניכם.

פעמים רבות, אנו פוגעים בשיער שלנו ללא ידיעתנו על ידי שימוש בשמפו המכיל כימיקלים מזיקים  במיוחד שמפו הכולל מלחים. אותם מלחים יכולים להיות בעל השפעות מזיקות לשיער.

תכשיר ניקוי עדין לשיער

שמירה על בריאות השיער מתחילה בבחירת השמפו הנכון, כזה שאינו  כולל   סולפטים  וכימיקלים שאינם תורמים למראה השיער . חומרים מסוג זה אלה עלולים לשבש את האיזון הטבעי של הקרקפת, ולגרום לנזקים שונים  כגון יובש, קרזול ושבירה.

בחירה  בשמפו ללא מלחים יכולה לשפר משמעותית את חיוניות השיער. היעדר מלחים מבטיח כי השמפו יאפשר ליהנות ממראה שיער יפה תוך שמירה על הלחות הטבעית ומראה רך יותר. כל מי שמעוניין במראה שיער בריא יותר, צריך לבחור שמפו ללא מלחים.

מה ההבדל בין שמפו ללא מלחים ושמפו הכולל מלחים?

במידה ואתם מעוניינים לבחור בשמפו שאינו כולל מלחים, הרי חשוב לדעת את ההבדל בין שמפו הכולל מלחים לבין שמפו ללא מלחים. ההבדל בא לידי ביטוי בהרכב הכימי של החומרים. שמפו הכולל מלחים כולל כמות נכבדה של סולפט המשמש כסבון ומיועד להסיר את הלכלוך מהשיער.

עם זאת, שימוש בשמפו הכולל מלחים עשוי להוביל ליובש בשיער ופגיעה.  לעומת זאת, שמפו ללא מלחים כולל רכיבים עדינים יותר המסייעים בניקיון השיער בלי לפגוע בשמנים הטבעיים של השיער. מדובר על שמפו המתאים לכל סוגי השיער, בין אם מדובר על שיער יבש, פגום או צבוע.

שמפו ללא מלחים

היתרונות של שמפו ללא מלחים

  •  שמירה על לחות לבריאות השיער: אי אפשר להפריז בחשיבות של שמירה על לחות לבריאות שיער אופטימלית. שיער יבש ומיובש מוביל בדרך כלל לשורה ארוכה של בעיות שיער, כגון קווצות שיער שבורות, קצוות מפוצלים ושיער עמום וחסר חיים. שלא לדבר על כך שיובש עלול לתרום לבעיות קרקפת כמו התקלפות וגירוד.

כאן נכנס לתמונה שמפו ללא מלחים. עם פעולת הניקוי העדינה שלו, הוא עוזר לשמור על מאזן הלחות של השיער.

  •  רכיבי לחות: שמפו ללא מלחים מכיל לעתים קרובות רכיבי לחות שונים.  חומרים אלה מסייעים בשמירה על רמות הלחות של השיער.
  • הגנה על הצבע: על מנת לשמור על הצבע של השיער, שמפו ללא מלחים כולל תכונות הגנה חיוניות כמו למשל מסנני UV ונוגדי חמצון המסייעים לשמור על מראה שיער יפה.

מהם סוגי השמפו המומלצים?

במידה ואתם מתלבטים איזה סוג של שמפו שאינו כולל מלחים מתאים לכם, הרי חשוב ביותר לבצע סקר מקיף טרם הבחירה על מנת לבחור את השמפו המתאים ביותר עבור השיער שלכם. היוועצות עם מעצבי שיער תסייע לכם לבחור את השמפו המתאים ביותר ולהעניק מראה יפה לשיער.

כעת, נמליץ לכם על שמפו שאינו כולל מלחים על מנת ליהנות משיער יפה לאורך זמן רב.

  • שמפו קראטין: מדובר על שמפו ללא מלחים ונועד לשיער שעבר החלקה וטיפולים כימיים. השמפו כולל קראטין המסייע בהזנה של השיער וטיפוח וכך ניתן לשמור על תוצאות ההחלקה לאורך זמן רב.
  •  שמפו שמן מרוקאי משקם מעניק לחות: מדובר על שמפו ייחודי אשר תורם לבנייה מחדש של השיער ומסייע לטיפול בקצוות מפוצלים.
  •  אולפלקס 3: מדובר על שמפו ייחודי  המסייע בשיקום השיער וכולל מרכיב פעיל ייחודי ואינו כולל סיליקון או מלחים.
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי יעניין אותך לקרוא גם