מדריך מזותרפיה: מה זה, למה זה נצרך והאם הוא יעיל?

מדריך מזותרפיה

למה טיפולי פנים נצרכים יותר כיום?

תינוק שנולד הוא בעל פנים חלקות והתאים שלו מתחדשים באופן מהיר מאוד, כך גם ילדים. בערך בגיל 20 עור הפנים מתחיל להשתנות בעקבות תהליכי ההזדקנות. רבים מאיתנו לא יראו את השינויים בגיל זה, אך בתוך תאי העור הפעילות היא עניפה ופועלת מידי יום. העור המוצק אשר היה בו רמות קולגן גבוהות ששמרו על גמישות ואלסטיות מתחיל להתרוקן ממאגרים אלו ואנו למעשה מתחילים לראות קמטוטי הבעה ליד העיניים, האף והפה. עם השנים מתווספים קמטים והעור המתוח הופך להיות רך יותר ומעט נפול.

לרבים מאיתנו קשה להשלים עם המראה המשתנה ואנו פונים לטיפולי פנים אשר משמרים את פעילות התאים ומצבורי הקולגן שנותרו. במאמר זה נדבר על אחד מהטיפולים החדשניים ביותר שתפקידם לייצר תאים חדשים בעור הפנים.

טיפול במזותרפיה

טיפול במזותרפיה הוא אחד הטיפולים החדשניים ביותר כיום. המזותרפיה למעשה מנקה את עור הפנים שלנו מהתאים המתים אשר נמצאים על האפידרמיס ומאלצת את העור לייצר תאים חדשים ויצירת קולגן אשר דואג לגמישות והאלסטיות של העור. בטיפול זה למעשה פוצעים את העור עם מחטים דקות מאוד, הפציעה מעודדת ייצור של תאים חדשים.

לחלקנו זה עלול להישמע כמו טיפול כואב מאוד, אך מדובר במחטים דקות מאוד, כמעט לא מורגשות. מכיוון שזה טיפול אשר כולל פציעה של העור ודימום עדין, יש לעשות אותו אך ורק במקום אשר מוסמך לטיפול במזותרפיה. באופן כללי כאשר עושים טיפולי קוסמטיקה כדאי שתעשו בדיקה שאתם מטופלים במקום מוסמך עם תעודות מקצועיות לכל טיפול וטיפול.

כמה זמן אורך טיפול במזותרפיה?

במזותרפיה לרוב קובעים סדרת טיפולים של ארבעה עד עשרה טיפולים. כמות הטיפולים תלויה לרוב במצב העור, סוג העור ומטרת הטיפול. הקוסמטיקאית תאבחן יחד איתכם לאיזו תוצאה אתם מעוניינים להגיע וכך תחליטו על מספר הטיפולים.

טיפולים ארוכי טווח יתאימו למצב בו בעור הפנים יש צלקות מרובות ועמוקות. לצלקות עדינות יותר יספיקו ארבעה עד חמישה טיפולים. א תוצאות הטיפול ניתן להתחיל לראות כבר לאחר הטיפול הראשון.

האם טיפול במזותרפיה הוא יעיל?

מזותרפיה נחשבת לאחד הטיפולים היעילים ביותר לתיקון צלקות בעור. הסיבה לכך היא שמדובר בטיפול טבעי אשר מעודד את הייצור הטבעי של עור הפנים. אין כאן שימוש בכימיקלים, אלא נטו שימוש בתפקוד התאים. המזותרפיה מטפלת גם בתיקון צלקות, גם בחידוש העור וגם בקמטוטים. הטיפול עצמו הוא אינו טיפול זול, אך יעילותו מראה תוצאות טובות כבר מההתחלה ועל כן שווה להשקיע בו מאשר בטיפולי פנים אחרים.

אם אתם מחפשים לייצר לכם עור פנים זוהר וצעיר, זה ללא ספק הטיפול שהכי מומלץ כיום בענף טיפולי הפנים והקוסמטיקה. עשו לכם מתנה לשנה החדשה ורכשו סדרת טיפולי מזותרפיה.

 

 

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי יעניין אותך לקרוא גם