טיפול פנים באיזור תל אביב יפו והסביבה

טיפול פנים באיזור תל אביב יפו והסביבה

אחת התופעות הכי לא נעימות עבור נערים, נערות, נשים וגברים כאחד היא תופעת האקנה. פצעי אקנה הם למעשה פצעים הורמונליים על עור הפנים, אזור החזה והגב. פצעים אלו מכילים נקודה לבנה מוגלתית אשר יוצרת על העור פצע מכוער. כאשר התופעה הולכת וגדלה היא מייצרת פצעים רבים על העור שמשאירים סימנים מכוערים.

על מנת לטפל בתופעה יש מספר אפשרויות שאחת מהן היא טיפול פנים בתל אביב. טיפולי הפנים כיום עוזרים להתמודד בעיקר עם הסימנים שמשאירה תופעת האקנה ועל נושא זה נדבר במאמר זה.

אקנה בגיל ההתבגרות

גיל ההתבגרות מביא עימו שינויים רבים בגוף הנער והנערה מצמיחת שיערות במקומות שונים בגוף, צמיחה ושינויים של אזורים בגוף ועם כל אלו גם תופעת האקנה. בגיל ההתבגרות הורמוני המין מייצרים פעילות יתר של בלוטות החלב בפנים, בגב ובחזה והם אלו שמייצרים את הפצעים המוגלתיים הלא נעימים. בני נוער רבים מתביישים בעור הפנים שלהם בשלב זה של החיים, אך חשוב לדעת כי יש לכך טיפול כיום והוא מאוד יעיל.

כיום אין למעשה סיבה אמיתית להישאר עם פצעים אלו על העור. בהחלט ניתן לגשת לרופא, לקבל טיפול תרופתי ולגשת לטיפולי פנים בתל אביב על מנת למנוע מפצעים חדשים להופיע.

אקנה הורמונלי בהריון

הריון זו תקופה יפה, נשית מאוד, שמחה מאוד וגם עם תופעות פחות נעימות. אחת התופעות כמובן היא האקנה ההורמונלית. גוף האישה בזמן הריון ובייחוד בתחילתו מתמלא בהורמוני ההריון אשר יוצרים פעילות של בלוטות החלב בפנים, בדומה למתבגרים. אישה בתחילת הריונה עלולה לסבול מפצעים באזורי הלחיים, הסנטר והמצח. ההבדל בין האקנה בגיל ההתבגרות לאקנה של נשים בהריון שלא ניתן בתקופת ההריון לטפל בתופעה עם תרופות מן הרפואה הקונבנציונאלית.

אז מה כן אפשרי? ניתן בהחלט לעשות טיפולי פנים לשמירה על הגיינת הפנים ולמנוע כמה שאפשר את התפשטות התופעה. חשוב לציין שלאישה כדאי ללכת רק למקום מוסמך אשר משתמש בחומרים איכותיים ובעדיפות על כאלו שהם טבעיים.

איך מטפלים באקנה

הטיפול הקוסמטי באקנה מחולק לשניים. החלק הראשון הוא למעשה החלק ההיגייני. שמירה על היגניית העור בעזרת שטיפת פנים בסוף היום, שתית מים מרובה ומריחת קרם לחות אווירירי הם הבסיס ההתחלתי לכל מתבגר או אישה אשר חווים את תופעת האקנה. החלק השני והלא פחות חשוב הוא למעשה הטיפול הקוסמטי אשר מעלים את הסימנים שנותרו מהפצעים.

לרוב יהיה מדובר בסדרת טיפולים אשר תכלול טיפולי פילינג עמוק ועדין שיקלף בעדינות את שכבות תאי העור המתים. לאחר שטיפולי הפילינג יסירו את שכבות התאים המתות, יחל השלב של עידוד העור לייצר תאים חדשים וטובים. חידוש התאים נעשה כיום בעזרת הזרקת חומצות מיוחדות וטיפולי מזותרפיה אשר תפקידם לגרום לייצור של תאים חדשים.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי יעניין אותך לקרוא גם