טיפול מזותרפיה בתל אביב והסביבה, איך מוצאים את הקוסמטיקאית הנכונה?

טיפול מזותרפיה בתל אביב והסביבה

אנטי איג'ינג הוא מושג חדש יחסית ובשנים האחרונות ההתעניינות בו הולכת וגוברת. כאשר מדברים על אנטי איג'ינג למעשה מדברים על הדרכים שלנו כיום לעכב את הזדקנות העור ובייחוד עור הפנים. הפנים הם למעשה הכרטיס ביקור שלנו. הם האיבר שהכי חשוף כל הזמן ולא ניתן להסתירו. עם השנים רמת הקולגן בו יורדת וגם האלסטיות ואנו מתחילים לראות קמטים וקמטוטים.

סימני הגיל לא עוברים אצל כולם באאופן חלק. לחלקנו קשה להשלים איתם ואנו מעוניינים לקנות לעצמנו עוד מספר שנים צעירות. כיום אפשר לומר שזה בהחלט אפשרי, ענף הקוסמטיקה בשנים האחרונות התפתח טכנולוגית מאוד והוא מייצר טיפולים ותכשירים אשר נועדו לשמור על עור הפנים שלנו צעיר.

מהו טיפול מזותרפיה בתל אביב?

טיפול מזותרפיה בתל אביב הוא חלק מטיפולי האנטי איג'ינג שמוצעים כיום. בטיפול זה הקוסמטיקאית רפואית דוקרת את העור בשיטות שונות המחדירות אל העור חומרים חיוניים. פציעת העור בשיטות השונות של המזותרפיה גורמת לכך שהעור מתחיל באופן טבעי לייצר תאי עור חדשים. כך למעשה ניתן להסיר את תאי העור המתים אשר גרמו לעור שלנו להיראות עייף וזקן ולהתחדש בתאים חדשים וחיוניים.

כיום יש מספר שיטות לטיפול המזותרפיה. חלק מן השיטות יכולות להיעשות על ידי קוסמטיקאיות רפואיות וחלקן על ידי רופאים בלבד. הסיבה שרק אנשים אלו יכולים לעסוק בטיפול זה נובעת מכך שמדובר בטיפול כירוגי אשר פוצע את העור.

אילו סוגים של טיפולי מזותרפיה קיימים?

הטיפול הנפוץ ביותר הוא הטיפול של ההזרקה התת עורית שמובצעת על ידי רופאים. בטיפול זה מספר מחטים דקות יחדירו חומרים חיוניים לתוך עורכם. טיפול נוסף הוא טיפול מזותרפיה למיצוק והבהרה של העור. בטיפול זה מחדירים לתוך העור חומצה היאלרונית לתוך העור ומסירים תאים מתים באמצעות פילינג. ולכל החוששים ממחטים, ניתן לעשות גם טיפול מזותרפיה ללא מחטים כלל, אלא בעזרת מכשיר חשמלי שנקרא אינפיוז'ן.

כל השיטות כמובן מקובלות ומותאמות לכל מטופל על פי המטרות שלשמן הוא הגיע וההתאמה לעור הפנים שלו. בכל מקרה, שימוש במזותרפיה מחייבת לפני ייעוץ.

מתי כדאי לפנות לטיפולי מזותרפיה?

אם אתם שמים לב כי עור הפנים שלכם אינו זוהר כמו פעם, יבש או שומני, עם קמטוטים רבים, עייף ועם נטייה לעור נפול, זה בדיוק הזמן ללכת למכון קוסמטיקה מוסמך ולהתייעץ לגבי הטיפול עבורכם. אין סיבה לחכות יותר מידי זמן עד לקבלת ההחלטה אם לעשות את הטיפול או לא.

פשוט תיגשו קודם להתייעצות בנושא, תשמעו את המומחים בתחום ורק לאחר מכן תיקחו את ההחלטה. חשוב שתדעו כי מדובר בטיפול איכותי, מקצועי והכי חשוב טבעי. לא מדובר בהזרקות של סיליקונים, אלא חומצות אמינו אשר מאוד חיוניות לעור הפנים שלנו וניתן בקלות לתת אותן בטיפול זה.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי יעניין אותך לקרוא גם