איפה נכון יהיה לעשות טיפול פנים באיזור המרכז

איפה נכון יהיה לעשות טיפול פנים באיזור המרכז

עור הפנים שלנו הוא למעשה המקום החשוף ביותר בגופנו. באמצעות הפנים שלנו אנו מתקשרים עם אחרים ולכן רבים מאיתנו רוצים שהוא יראה טוב. בסוף שנות העשרים של חיינו, העור מתחיל את תהליך ההזדקנות שלו.

אצל חלק מהאנשים כבר יתחילו לראות סימנים ואצל חלק זה פחות יבלוט בשלב זה, אך גם אלו שעור הפנים שלהם עדיין לא מראה את סימני הגיל, חשופים לתהליכים אלו כל הזמן. כיום המודעות לתהליכי הזדקנות העור הולכת וגדלה ורבים מאיתנו פונים לטיפולי פנים במרכז על מנת להשהות את תהליכי ההזדקנות של העור.

מה קורה לתאים בעור הפנים בתהליכי ההזדקנות?

עור הפנים שלנו בנוי משתי שכבות עיקריות הדרמיס והאפידרמיס אשר בנויות מתאי עור. בתוך תאי העור יש חומרים טבעיים כמו קולגן ואלסטין אשר מייצרים את הגמישות והאלסטיות שלו. עם השנים מצבורי הקולגן והאלסטין הולכים ומתמעטים והעור כבר לא מתוח, גמיש וזוהר כפי שהוא היה לפני. מעבר לתהליכי ההזדקנות הפנימיים של העור, יש גם תהליכים חיצוניים אשר משפיעים על הזדקנות התאים או שינוי בתפקודם. אחד מהתהליכים אשר יוצר הזדקנות בעור ומשנה את תפקוד התאים הוא החשיפה לשמש.

חשיפה לשמש בריאה, כאשר היא מתונה ונעשית בצורה חכמה. קרני השמש שלנו מורכבים מקרני UVB אשר הם הקרניים הטובות שעוזרות לנו לקבל ויטמין D, וקרני UVA אשר הן הקרניים המסוכנות אשר גורמות להזדקנות העור ולסרטן העור. חשיפה לקרני UVA משנות את תפקוד התאים ויוצרות את הנזקים.

איך להיחשף נכון לשמש?

חשיפה נכונה לשמש היא חשיפה מתונה ובכל מקרה כוללת מספר דברים חשובים שעלינו להקפיד עליהם גם בחורף וגם בקיץ. תחילה, הקפידו על שתיית מים מספקת. המים הם המרכיב החיוני ביותר בגופנו והם עוזרים לתאי הגוף לעשות את עבודתם. שתיית מים תעזור לתאים של עור הפנים לשמור על חיוניותם. דבר נוסף שחשוב לפני יציאה לשמש הוא מסנן קרינה לפנים.

הקפידו למרוח את עצמכם היטב כדי להישמר מקרני ה- UVA המזיקות. מעבר לכך, השתמשו בכובע רחב שוליים ומשקפי שמש. את הטיפים הללו חשוב לעשות גם בחורף, למרות שהשמש מורגשת פחות, אך חשוב לדעת כי עדיין קיימת חשיפה.

אילו טיפולי פנים במרכז כדאי לעשות?

טיפולי פנים אשר מעכבים הזדקנות מושתתים על הכנסת לחות לעור, קולגן וחידוש התאים המתים. כיום משתמשים בטכנולוגיות חדישות במטרה לעכב את תהליכי ההזדקנות. אם אתם ניגשים לטיפול פנים במרכז, חשוב שתלכו למקום מקצועי אשר ידע לאבחן היטב את עור הפנים שלכם ויתאים עבורכם את הטיפול הנכון.

עור הפנים שלנו עשוי להיות מאוד רגיש לחומרים מסוימים ולכן רק יעוץ מקצועי והתאמת טיפול נכון הם הדרך הנכונה לעשות זאת. ודאו שהמקום הוא מקום מוסמך עם תעודות ושהם משתמשים בחומרים טובים ואיכותיים.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי יעניין אותך לקרוא גם